عاشقانه
عاشقانه



عشق,من,تو و پایان دلتنگی ها...


آمدی تا با من بمانی



نه برای یک روز، یک ماه ،یا یک سال...



آمدی تا ابد با من بمانی



چون خانه قلبم تا ابد از آن توست...



برای تو و برای عشق پاکت



وقتی آمدی قلب عاشقم را با تمام وجودم



تقدیم عشقت کردم تا بدانی تا ابد دیگر من مال خودم نیستم...



و تو هم قلب عاشق خود راتاج سر من کردی تا بدانم...



بعد از خدا بالاتر از تو کسی برای من نیست...



منو تو ما شدیم تا برای همیشه پیش هم بمانیم



من برای تو و تو برای من نفس بکشی...



از ابتدای سفر عشق دلتنگی ها ،دوری ها



همدم لحظه هایمان شدند تا من و تو



با تمام این عشق طعم تلخ دوری را مزه کنیم



تا زمانیکه بهم رسیدیم قدر با هم بودنمان را بدانیم...



قدر نفسهای یکه پیش هم میکشیم...



که یک نفس با تو بودن را به یک عمر بی تو بودن نمیدهم...



عمر روزهای دوری و دلتنگیمان کوتاهتر و کوتاهتر میشود



تابرسد لحظه ای که منو تو دست در دست هم



آزاد و بی هراس کنار هم با دلی پر از



عشق و امید



همنفس جاده زندگی شویم



آن زمان دیگر همه میفهمند




من و تومروارید عشقمان را



چطور در صدف قلبمان نگه داشته ایم...



و چطور به امید با هم بودن



سختی فاصله ها را به جان خریده ایم...



میرسد لحظه ای که دیگر میتوانم



پیش همه در آغوشم بگیرم و بگویم



عشق من



مهتاب قلبم



با تمام وجودم



دوستت دارم








آغاز عشق



آغازی دوباره



آغازی بی پایان



دوستت دارم ... چند نقطه...



بی انتهاست این دوست داشتن



بی پایان است این دلبستن



محال است دلکندن



خیال است دل بریدن



چون...



این آغاز، بی پایان است...



جدایی ؟ نه عزیزم یک خواب و خیال است!



در خواب هم میبینم رویاهای عاشقانه ی با تو بودن را



شیرین است این خواب عاشقی ، چه برسد به لحظه های بیداری



نفسی دوباره



به عشق تو ای همنفس من



یک زندگی دوباره



بی خیال گذشته ها



تویی عشق اول و آخر من



میخواهم این باران، همین باران عشقت، تا ابد در قلبم بباره



اگر زندگی ،همیشه با تو بودن است ، دلم نمیخواهد هیچگاه بمیرم



اگر آن مردن ، از عشق تو مردن است ، دلم میخواهد در همین لحظه فدایت شوم



اگر عشق تلخ است ، شیرین است برایم این تلخی ها



وقتی تو آمدی محو شد در اتاق تاریکم ، آن تنهایی و احساس خستگی ها



وقتی تو آمدی باز شد پنجره ی روشنی ها



دیدم آسمان آبی را ، دیدم مظهر یکرنگی ها را



حس کردم عشق پاکی را ، عاشق شدم ،



دل بستم و مطمئن باش تا آخرش با تو هستم



آغازی دوباره، قلبم دیگر تنها نیست ، با تو جان گرفته است دوباره



آغازی بی پایان ، مرا از غروب عشق نترسان



طلوع عشق ما ، غروبی نخواهد داشت ،



قلب من با تو ، هیچ غمی نخواهد داشت...
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,

  توسط امین اسمعیلی  |
 

 



یاشاسن امین تارکان 09146107585


 

 

 تلخ ترین موجوات از سال 2008 به بعد
 داستان عاشقانه
 ۱۰ راز جاذبه که دختر ها می دانند
 قانون عشق
 محکوم
 دیداری تلخ
 دیوونه بازی
 داستان غم انگیز یک دختر پسر عاشق
 ****عشق من ****
 برای تویی که.....
 می ترسم
 میخوام بگم....
 بی تو ای دوست در این کوی دویدن تا کی ×
 عشق,من,تو و پایان دلتنگی ها...
 به سوی عشق
 آرزوی دخترک
 مادر ای پیغمبر زیبای عشق
 خاک سرد وآب سرد
 love
 من و همنفسم

 

مهر 1392
شهريور 1392
تير 1392
خرداد 1392
فروردين 1392
اسفند 1391

 

امین اسمعیلی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی و آدرس amintarkan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیستم تبادل لینک
کل کل دخترا وپسرا
عنوان لینک
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 5661
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

یاشاسن امین تارکان 09146107585